W czwartek 1 września na Praskiej Giełdzie Spożywczej ruszył plebiscyt na „Hurtownię Przyjazną Klientowi”. Każdy klient, który wypełnił formularz zgłoszeniowy i nominował swoją ulubioną hurtownię, wrzucał kupon do urny przy bramie wjazdowej i odbierał promocyjną parasolkę PGS. Jak dotąd akcja cieszy się ogromnym zainteresowaniem, a parasolki idą jak przysłowiowe świeże bułeczki.
lebiscyt wspierany jest akcją informacyjną na terenie giełdy w postaci banerów, komunikatów w radiowęźle oraz plakatów w hurtowniach. Wszyscy zainteresowani wzięciem udziału w konkursie odbierają kupony w hurtowni lub przy bramach wjazdowych, gdzie można dowiedzieć się o szczegółach tej promocji.
Wysoka jakość parasolek oraz ich nietypowy, duży rozmiar, a także zbliżająca się nieuchronnie jesień, spowodowały, że do urn ustawionych pod namiotem zgłasza się wielu chętnych do oddania głosu i odebrania bonusowej nagrody.
Każdy klient wypełniający kupon zgłoszeniowy musi pamiętać o umieszczeniu wszystkich informacji wymaganych w formularzu, a także postawić na nim swoją pieczątkę firmową. Działanie takie wymuszone zostało poprzez nieuczciwość osób postronnych, próbujących wyłudzać parasolki, które są przeznaczone jedynie dla klientów hurtowni z terenu PGS.
Plebiscyt Hurtownia Przyjazna Klientowi trwać będzie do 8 września, w godzinach 5 – 11. Ogłoszenie wyników plebiscytu i wręczenie laurów „Hurtownia Przyjazna Klientowi” nastąpi na pikniku inaugurującym XX-lecie PGS.