W dniach 7-9 września na Praskiej Giełdzie Spożywczej odbył się coroczny Plebiscyt „Hurtownia Przyjazna Klientowi”.
Zainteresowani udziałem w plebiscycie Klienci oddawali głosy na wybrane przez siebie hurtownie, biorąc pod uwagę wskazane kryteria, takie jak: jakość sprzedawanego towaru, bogactwo oferty produktów, konkurencyjność cen, istnienie upustów i rabatów, uprzejmość obsługi czy pomoc informacyjna.
Na wybraną przez siebie hurtownię lub na kilka hurtowni można było głosować tylko raz. Każdy prawidłowo wypełniony kupon i oddany głos był nagradzany kolorowym parasolem lub torbą eko z logo Praskiej Giełdy Spożywczej.
Przeprowadzony w ciągu trzech dni Plebiscyt cieszył się sporym zainteresowaniem Klientów Praskiej Giełdy. Towarzyszyły mu stoiska degustacyjne, grille oraz promocje cenowe. Hurtownie, które wzięły czynny udział w Plebiscycie to: A. Burdelas, Ejart, Gonciarz, Jaspol, Makton, Marpol, Ostropol, Pini, Reg-Drób i Zbyszko Zakłady Mięsne. Podczas tych trzech dni można też było przyjrzeć się ofercie samochodów dostawczych japońskiego producenta, które eksponował dealer Toyota Marki http://www.toyotamarki.com.pl/.
Rozstrzygnięcie plebiscytu i wręczenie laurów nastąpi podczas obchodów 25-lecia Praskiej Giełdy Spożywczej.