Popularną dziennikarkę i prezenterkę telewizyjną Katarzynę Dowbor, która uczestniczy od lat w eventach Praskiej Giełdy Spożywczej, mieliśmy okazję spotkać na Praskiej Giełdzie w hurtowni Eurocashu.
Jej obecność u nas ma związek akcją „Herosi Innowacyjności”, która jest kolejną edycją plebiscytu skierowanego do polskich przedsiębiorców współpracujących z Grupą Eurocash.
Każdy z przedsiębiorców współpracujących z Grupą Eurocash i mający pomysł na wprowadzenie innowacji w swoim sklepie bądź w jego otoczeniu, może zgłosić projekt w jednej z trzech kategorii tematycznych, z których każda ma swojego ambasadora. Pierwszą z nich – „Zmieniam świat lokalnie” opiekuje się redaktor Katarzyna Dowbor. Kategoria jest dedykowana przedsiębiorcom angażującym się w życie lokalnej społeczności i chcącym wprowadzić pozytywną zmianę w otoczeniu sklepu. Właściciele lokalnych sklepów współpracujących z Grupą Eurocash mają możliwość realizacji 50 pomysłów o łącznej wartości miliona złotych na realizację zaproponowanych przez siebie zmian.
Innowacyjność nie jest tu rozumiana jedynie jako wprowadzenie w sklepie najnowszych rozwiązań technologicznych, ale przede wszystkim jako ciągłe dopasowywanie się do potrzeb klientów i działanie na rzecz podnoszenia ich satysfakcji.
Właścicielom sklepów życzymy zatem twórczych pomysłów na innowacyjny sukces, a Panią Kasię Dowbor pozdrawiamy i liczymy na dalszą współpracę.