Praska Giełda Spożywcza S.A. uruchomiła 8 marca br. o godz. 14 swoją nową stronę internetową. Przygotowała ją agencja interaktywna „Kropka pod i” z Białegostoku, według projektu Sebastiana Krupy. Nowa, bardzo nowoczesna odsłona witryny spółki, ma – w porównaniu z jej poprzedniczką – jeszcze bardziej przejrzysty i funkcjonalny wygląd i charakter.
Prezentacja strony internetowej w sali bankietowej Ostoja restauracji „Na Skrajnej”, odbyła się w dniu szczególnie znaczącym dla żeńskiej części załogi Praskiej Giełdy Spożywczej, a także gościnnie Makaronów Polskich S.A. – co otrzymało odpowiedni dla tej okoliczności wyraz podczas mniej oficjalnej części spotkania pracowników i kierownictwa obydwu spółek.
Na stronie głównej nowej witryny Praskiej Giełdy znajduje się zmienny slider, który oprócz panoramicznych zdjęć zawiera podstawowe informacje o naszym rynku hurtowym. Najbardziej funkcjonalnym elementem strony jest interaktywna mapa Praskiej Giełdy Spożywczej z towarzyszącą jej legendą – z naniesionymi halami i zlokalizowanymi hurtowniami – która zarówno ze strony głównej jak i z innych podstron pozwala na dotarcie do zindywidualizowanych informacji treściowych i graficznych o poszczególnych operatorach.
Wyakcentowanie tego elementu witryny oznacza, że podstawową funkcjonalnością strony internetowej PGS jest łatwa identyfikacja operatorów na naszym rynku hurtowym i sprawna komunikacja klientów – w szczególności tych potencjalnych – z operatorami oferującymi sprzedaż produktów spożywczych.
Nowa strona prezentuje w atrakcyjnej formie także inne informacje o Praskiej Giełdzie Spożywczej – zarówno jako o rynku hurtowym (m.in. notowania cen i promocje), jak i osobno o Praskiej Giełdzie jako o spółce.
Witryna zawiera też liczne materiały wytworzone przez media relacjonujące wydarzenia na Praskiej Giełdzie – w tym również materiały filmowe i dźwiękowe. Strona udostępnia ponadto obszerne archiwum informacji dających obraz intensywnej długoletniej działalności Praskiej Giełdy – ilustrującej zarówno jej aktywność komercyjną, jak i rozległą działalność promocyjną.
Najnowsza wersja witryny PGS zawiera również newsletter, który umożliwia otrzymywanie informacji o najnowszych aktualizacjach na stronie.
Po raz pierwszy została zaprezentowana także wersja mobilna strony internetowej Praskiej Giełdy Spożywczej. Jest ona kompatybilna ze smartfonami i z tabletami. Ma też dodatkowo funkcję nawigacji, pozwalającą z łatwością dotrzeć na teren Praskiej Giełdy z dowolnego miejsca.
Po prezentacji strony internetowej, przewodniczący Rady Nadzorczej PGS pan Zenon Daniłowski przedstawił po raz pierwszy ogólne zamierzenia inwestycyjne spółki, dotyczące planowanej realizacji na Praskiej Giełdzie Spożywczej centrum logistycznego. Z kolei dyrektor Janusz Dąbrowski zaprezentował tegoroczne plany promocyjne Praskiej Giełdy Spożywczej.