fbpx
  • Languages:
Jak dojechać?

Plebiscyt i laury „Hurtownia Przyjazna Klientowi” 2014

  • Home
  • Plebiscyt i laury „Hurtownia...
22 wrz

Plebiscyt i laury „Hurtownia Przyjazna Klientowi” 2014

Celem współzawodnictwa między hurtowniami na Praskiej Giełdzie Spożywczej w ramach organizowanego już po raz szósty plebiscytu „Hurtownia Przyjazna Klientowi”, jest mobilizacja przedsiębiorstw hurtowych, czyli operatorów, do podnoszenia jakości obsługi klientów, a także szczególne podkreślenie na Praskiej Giełdzie Spożywczej roli kupującego. 

Ideą współzawodnictwa o laur „Hurtownia Przyjazna Klientowi” jest uhonorowanie operatorów, którzy oferują swoim klientom szeroki asortyment i konkurencyjne ceny. Wyróżniają się też spośród innych jakością obsługi oraz oferują upusty, rabaty i pomoc informacyjną.

Rywalizacja między hurtowniami odbywała się w trzech kategoriach – w zależności od zajmowanej przez nich powierzchni handlowej. Laury „Hurtownia Przyjazna Klientowi” w tym roku, podczas 23 rocznicy działalności Praskiej Giełdy Spożywczej, zostały wręczone hurtowniom:

− w kategorii do 200 m2 powierzchni handlowej:

  1. Sprzedaż Hurtowa Owoców i Warzyw Andrzej Burdelas – po raz piąty
  2. Hurtownia Artykułów Spożywczych Andrzej Kołosiński
  3. Zakłady Mięsne Zbyszko Zbigniew Kruk

− w kategorii od 201 do 500 m2 powierzchni handlowej:

  1. Pakop Waldemar Błaszczyk – po raz drugi
  2. Alosa Sylwia Adamkiewicz-Zarzycka – po raz drugi

− w kategorii od 201 do 500 m2 powierzchni handlowej:

  1. Gonciarz Opakowania M. Gonciarz i L. Gonciarz Sp. J. – po raz trzeci
  2. Eurocash S.A.

W tegorocznej edycji plebiscytu wzięło udział 57 operatorów Praskiej Giełdy Spożywczej oraz 1267 kupców – klientów tychże hurtowni, którzy na wybrane hurtownie oddali 1511 głosów ważnych.

Gratulujemy nagrodzonym!

Polityka prywatności

Copyright © Praska Giełda Spożywcza 2016. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kropka Pod i