Celem współzawodnictwa między hurtowniami na Praskiej Giełdzie Spożywczej w ramach organizowanego już po raz szósty plebiscytu „Hurtownia Przyjazna Klientowi”, jest mobilizacja przedsiębiorstw hurtowych, czyli operatorów, do podnoszenia jakości obsługi klientów, a także szczególne podkreślenie na Praskiej Giełdzie Spożywczej roli kupującego.
Ideą współzawodnictwa o laur „Hurtownia Przyjazna Klientowi” jest uhonorowanie operatorów, którzy oferują swoim klientom szeroki asortyment i konkurencyjne ceny. Wyróżniają się też spośród innych jakością obsługi oraz oferują upusty, rabaty i pomoc informacyjną.
Rywalizacja między hurtowniami odbywała się w trzech kategoriach – w zależności od zajmowanej przez nich powierzchni handlowej. Laury „Hurtownia Przyjazna Klientowi” w tym roku, podczas 23 rocznicy działalności Praskiej Giełdy Spożywczej, zostały wręczone hurtowniom:
− w kategorii do 200 m2 powierzchni handlowej:
- Sprzedaż Hurtowa Owoców i Warzyw Andrzej Burdelas – po raz piąty
- Hurtownia Artykułów Spożywczych Andrzej Kołosiński
- Zakłady Mięsne Zbyszko Zbigniew Kruk
− w kategorii od 201 do 500 m2 powierzchni handlowej:
- Pakop Waldemar Błaszczyk – po raz drugi
- Alosa Sylwia Adamkiewicz-Zarzycka – po raz drugi
− w kategorii od 201 do 500 m2 powierzchni handlowej:
- Gonciarz Opakowania M. Gonciarz i L. Gonciarz Sp. J. – po raz trzeci
- Eurocash S.A.
W tegorocznej edycji plebiscytu wzięło udział 57 operatorów Praskiej Giełdy Spożywczej oraz 1267 kupców – klientów tychże hurtowni, którzy na wybrane hurtownie oddali 1511 głosów ważnych.
Gratulujemy nagrodzonym!